مجله علمی - تفریحی
گرداوری برترین ها در این وبلاگ

در روستای زلزله زده گوره درق که از توابع شهرستان اهر است، همه منازل خراب شده‌اند، حتی مسجد روستا نیز کاملاً ویران شده است.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ جمعه 3 شهريور 1391برچسب:, توسط ارمین

هرچند متاسفانه در بسیاری از پارامترهای مثبت در رده آخرین کشورهای دنیا و در بسیاری از گزینه های منفی در رده اولین های دنیا هستیم؛ اما در برخی زمینه های قابل توجه هم رتبه مناسبی در دنیا داریم که دونستنش برای حفظ روحیه مان خوبه .



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ شنبه 9 ارديبهشت 1391برچسب:, توسط ارمین

"مرجان تی وی" شرکتی رسانه ای است که شبکه "من و تو 1" به آن وابسته است. "مرجان تی وی" را کیوان و مرجان عباسی، زوج ایرانی مقیم بریتانیا راه اندازی کرده اند. آن ها با وجود درخواست های مکرر، از مصاحبه با رسانه ها دوری می کنند.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ جمعه 8 ارديبهشت 1391برچسب:, توسط ارمین

بررسي تعطيلات رسمي سال جاري نشان مي‌دهد كه اگرچه بر اساس تقويم تنها 21 روز تعطيل رسمي در سال 91 وجود دارد اما تعطيلات اداري به حدود 130 روز مي‌رسد.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ یک شنبه 6 فروردين 1391برچسب:, توسط ارمین

اگر از کسانی هستید که به دنبال شغل می‌گردند، بهتر است به این فهرست که در آن نام شغل‌های پیش‌بینی شده در سال 2012 که بیشترین رشد را خواهند داشت، نگاهی بیندازید.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ یک شنبه 21 اسفند 1390برچسب:, توسط ارمین

بر اساس اعلام سازمان پزشكي قانوني كشور، در ده ماهه امسال، استان تهران با 86 هزار و 628 مورد بيشترين و خراسان جنوبي با 2 هزار و 347 مورد كمترين مراجعات نزاع را داشته‌اند.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ یک شنبه 21 اسفند 1390برچسب:, توسط ارمین

پانا: رییس اتحادیه صنفی جایگاه داران بنزین از افزایش قیمت بنزین از 14 فروردین 91 خبرداد و افزود: طبق تصمیم گیری های صورت گرفته قیمت بنزین به 1000 تا 1200 تومان افزایش می یابد .



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ شنبه 20 اسفند 1390برچسب:, توسط ارمین

صفحه قبل 1 صفحه بعد